Opis | Wystąpienie dotyczy roli bliskości interpersonalnej w procesie nauczania języków obcych studentów generacji Z, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu relacji student–lektor na motywację do nauki. Na podstawie przeglądu literatury oraz obserwacji własnej prelegentki przedstawione zostaną strategie budowania atmosfery zaufania i otwartości w praktyce glottodydaktycznej. Szczególna uwaga poświęcona zostanie potrzebie indywidualizacji kontaktu oraz zachowaniom wykładowców, które sprzyjają zwiększeniu zaangażowania i poczucia bezpieczeństwa studentów w środowisku edukacyjnym. Omówione zostaną również formy komunikacji i postaw lektorów, które są przez młodych odbiorców postrzegane jako szczególnie motywujące i budujące relację. |
Prowadzący | dr Jolanta Łącka |
Data wydarzenia | 23 października 2025 r. |
Godzina wydarzenia | 16:50-17:50 |
Język | polski |
Liczba miejsc | 90 |
Miejsce wydarzenia | Uniwersytet Śląski w Katowicach
SpinPLACE ul. Bankowa 5 40-007 Katowice |
Forma spotkania | Spotkanie: otwarte |
Obowiązuje rejestracja | TAK |
Uczelnia organizującą | Uniwersytet Śląski w Katowicach
Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych |