Uniwersytet Śląski w Katowicach
Showing 1–16 of 73 results
-
“Akredytacja w perspektywie studentek i studentów” – panel dyskusyjny
Read more -
“Budowanie systemu zapewnienia jakości mikropoświadczeń w uczelniach z wykorzystaniem systemu Europass” – panel dyskusyjny
Read more -
“Dydaktyka odpowiedzialna społecznie – kompetencje społeczne jako kluczowe efekty uczenia się w ramach Polskiej Ramy Kwalifikacji” – spotkanie wewnętrzne
Read more -
“Dyplom europejski. Aktywności instytucji szkolnictwa wyższego w kontekście ustaleń Komisji Europejskiej” – panel dyskusyjny
Read more -
“Indywidualizacja procesu kształcenia (międzyuczelniane projekty w ramach programu PBL Politechniki Śląskiej)” – panel dyskusyjny
Read more -
“Interdyscyplinarność w kontekście personalizacji kształcenia (międzyuczelniane projekty w ramach programu PBL Politechniki Śląskiej)” – Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa
Read more -
“Narzędzia sztucznej inteligencji w dydaktyce akademickiej – wybrane zagadnienia” – szkolenie
Read more -
“Narzędzia sztucznej inteligencji w dydaktyce akademickiej – wybrane zagadnienia” – szkolenie
Read more -
“Narzędzia sztucznej inteligencji w dydaktyce akademickiej – wybrane zagadnienia” – szkolenie
Read more -
“Nowy Wspaniały Świat” – gra edukacyjna
Read more -
“Wybrane aspekty umiędzynarodowenia w kontekście rekrutacji” – spotkanie członkiń i członków Uniwersyteckiej Komisji Kształcenia Konferencji Rektorów Uniwersytetów Polskich
Read more -
„Jakość kształcenia w obliczu nowo powstających wydziałów medycznych po zmianie standardów – jak uczelnie medyczne mogą lepiej przygotować studentów do zawodu lekarza” – panel dyskusyjny
Read more -
AI and Bias: Unravelling Stereotypes and Prejudices in Artificial
Read more -
Akademickie instytucje i procedury wsparcia realizacji praw osób studiujących i przygotowujących rozprawy doktorskie
Read more -
Akademickie kształcenie językowe [1]: “Akredytacja akademickich ośrodków nauczania języków obcych Stowarzyszenia SERMO”
Read more -
Akademickie kształcenie językowe [2]: “Zmieniający się obraz rzeczywistości edukacyjnej. Nowy profil ucznia i redefinicja roli nauczyciela języków obcych”
Read more